Półkule mózgu

Lewy mózg:
Jestem lewą półkulą. Jestem naukowcem. Matematykiem. Kocham to co znajome. Kategoryzuję. Jestem dokładna. Prostolinijna. Analityczna. Strategiczna. Jestem praktyczna. Zawsze pod kontrolą. Mistrz słów i języka. Realistyczna. Obliczam równania i gram numerami. Jestem na zamówienie. Jestem logiczna. Wiem dokładnie, kim jestem.

Prawy mózg:
Jestem prawa półkula. Jestem kreatywna. Wolny duch. Jestem pasją. Tęsknotą. Zmysłowością. Jestem dźwiękiem ryczącego śmiechu. Jestem smakiem.Uczuciem piasku pod gołymi stopami. Jestem ruchem. Żywymi kolorami. Mam chęć do malowania na pustym płótnie. Jestem wyobraźnią bez granic. Sztuką. Poezją. Wyczuwam. Czuję. Jestem wszystkim czym chcę być.

Skomentuj

